In april stuurden we ons huurderspanel een vragenlijst over geldzorgen. Een actueel onderwerp. Zeker in een tijd waarin alles duurder wordt. Ook is het een gevoelig onderwerp, want weinig mensen praten graag over geldzorgen. Wat waren de resultaten uit het onderzoek?
In het najaar van 2023 verstuurden we een onderzoek naar ons digitaal huurderspanel. Het thema: Onze dienstverlening bij reparatieverzoeken. In dit artikel delen we de belangrijkste resultaten.
Eind maart verstuurden we een nieuw onderzoek naar ons digitaal huurderspanel. Het thema: Leefbaarheid. Wat vinden huurders belangrijk als het gaat om de leefbaarheid in de buurt?
Eind oktober verstuurden we het eerste onderzoek naar ons eigen digitaal huurderspanel. Het thema: Gastvrije dienstverlening. Wat vinden huurders belangrijk als het gaat om gastvrijheid?
We gaan starten met het digitale huurderspanel! Huurders kunnen zich nog aanmelden en in oktober versturen we de eerste vragenlijst. Onder de deelnemers verloten we een klusbon van €20,-. De resultaten gebruiken we om onze dienstverlening te verbeteren.