Tooltip content here Menu

Contact

Hallo! Waarmee kunnen we je helpen?

Veel antwoorden kun je op deze website vinden. Kun je het niet vinden of wil je meer informatie? Laat het ons weten!

Veelgestelde vragen

Deze vragen krijgen we het meest:

Er moet iets gerepareerd worden in of aan mijn woning. Wat moet ik doen?

Je kan ons bellen en het reparatieverzoek doorgeven. 

Voor de meeste reparaties komen onze eigen vakmannen bij je langs. Soms sturen we een ander bedrijf. Dat hoor je altijd van tevoren van ons. We laten je weten wanneer je ons kunt verwachten.

In de Reparatiewijzer staat precies aangegeven wat je zelf moet doen en wat wij voor je doen. Let op: in sommige gevallen moet je wel lid zijn van het Fonds Klein Onderhoud en/of het Glasfonds.

Ik ervaar overlast van mijn buren. Wat kan ik doen?

Overlast van buren of andere buurtbewoners kan je woonplezier flink bederven. Op de pagina over Overlast leggen we uit wat je kunt doen. 

Ik heb een huurachterstand. Wat moet ik doen?

Het kan gebeuren dat je door omstandigheden een huurachterstand oploopt. Het is belangrijk dat je snel contact met ons opneemt. Wij helpen je namelijk graag! Bijvoorbeeld met een betalingsregeling of met tips over financiële hulpverlening. 

Ik heb last van een wespennest. Wat kan ik doen?

Je kunt gebruik maken van bestrijdingsmiddelen die verkrijgbaar zijn bij de bouwmarkt. Als de wespen blijven terugkomen en overlast veroorzaken, dan kun je het nest laten verwijderen door een gespecialiseerde ongediertebestrijder. Je moet de kosten zelf betalen. 

Kan ik zonnepanelen op mijn dak krijgen?

Je kan niet zelf zonnepanelen laten plaatsen.

Wel gaan we de komende jaren op al onze woningen zonnepanelen plaatsen (als het dak hiervoor geschikt is). Als jouw woning aan de beurt is, krijg je hierover een brief. 

Lees meer op de webpagina over zonnepanelen.

Contact met ons

Je vraag telefonisch bespreken

Je kan ons bereiken via (050) 402 37 50 van maandag tot en met donderdag van 08:30 tot 16:30 uur en op vrijdag van 08:30 tot 12:00 uur.

Een bericht via WhatsApp

Tijdens openingstijden reageren wij binnen 4 uur op je bericht. We zijn geopend van maandag tot en met donderdag van 08:30 tot 16:30 uur en op vrijdag van 08:30 tot 12:00 uur.

Langskomen op kantoor 

Ons kantoor is geopend van van maandag tot en met donderdag van 08:30 tot 16:30 uur. Op vrijdag zijn we alleen open op afspraak.

Medewerker klantenservice Woonpunt
Kantoor Wierden en Borgen (1)

Deze servicepartners kun je rechtstreeks bellen

Reparaties buiten kantooruren en glasschade

Voorwaarde glasschade: Je bent lid van het Glasfonds

CV-installatie (verwarming)

Voormalige huurwoning van Woongroep Marenland? Neem dan contact op met Energiewacht: (088) 555 30 00.

Rioolverstopping

Voorwaarde: Je bent lid van het Fonds Klein Onderhoud. LET OP: er werken momenteel onbekende partijen op misleidende wijze onder de naam van Riool Reinigings Service (RRS). Neem daarom altijd contact op via het bovenstaande nummer of via de gelinkte website.

Kunststof kozijnen

Meld je aan voor ons digitaal huurderspanel

Wierden en Borgen heeft een digitaal huurderspanel. In dit panel kun je meedenken over verschillende onderwerpen, zoals het ontwikkelen van nieuwe communicatiemiddelen, onze dienstverlening of zelfs nieuw beleid.

Ben je huurder bij Wierden en Borgen en wil je lid worden van ons digitaal huurderspanel? Dat kan! Geef je op door je e-mailadres achter te laten via het aanmeldformulier.

 

 

Contactformulier

Alle invulvelden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Onze website maakt gebruik van Google's reCAPTCHA. Lees hier hun privacy- en servicevoorwaarden.

Gegevens

Hoofdkantoor

De Vlijt 30
9781NR Bedum

Telefoonnummer

(050) 402 37 50

E-mailadres

Postadres

Postbus 103
9780 AC Bedum

Bankrekeningnummer

IBAN NL18 RABO 0306 3295 14 (huurbetaling)

BTW-nummer

NL8075.98.409.B01

KVK-nummer

02033956

Vergrootbare afbeelding: Kantoor Wierden en Borgen