Klacht of compliment

Als huurder mag u van ons goede service verwachten. Bent u niet tevreden over de manier waarop wij iets oplossen? Laat het ons dan weten.

Vraag en antwoord

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Als huurder kunt u uw klacht indienen door in te loggen op uw 'Mijn W&B' account. In uw account klikt u op de knop 'Klacht' waarna u het klachtenformulier kunt invullen. 

Klikt u op Verzenden, dan krijgt u direct een ontvangstbevestiging. Binnen 2 weken laten wij u weten wat wij met uw klacht doen. Bij spoedeisende zaken krijgt u zo snel mogelijk antwoord.

U kunt ook bellen, dan spreken wij de klacht met u door. We kijken dan of we er samen uit kunnen komen. Lukt dat niet direct? Dan vullen we, samen met u, dit klachtenformulier in.

Bent u geen huurder? Stuur dan een e-mail naar woonpunt@wierdenenborgen.nl of stuur een brief naar:

Woningstichting Wierden en Borgen
Postbus 103
9780 AC BEDUM